Dag 19 Via Modesto naar San Francisco

23 september 2019 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Maandag 23 september 2019.

Na een tussenstop met lunch in Modesto, zijn we goed aangekomen in ons hotel in San Francisco. Wat een stad!
Eerst hebben we helemaal aan de noordkant van de baai ons ticket opgehaald voor de hop on / hop off bus. Ook meteen even rondgekeken aan de waterkant. Lijkt heel gezellig en levendig.
Daarna met de auto door de straten van San Francisco naar ons hotel: heuvel op en heuvel af met verplicht stoppen op elke kruising, soms op de top van een heuvel, soms in het dal. En dat in stadsverkeer, deels eenrichting straten en vrijwel geen parkeergelegenheid. Dank zij Google maps, een auto met automaat en Eugène's rijkunsten is dat gelukt. Spannend. Een bekeuring van $72 omdat we de auto niet met de voorband schuin tegen de stoep hadden geparkeerd. Schijnt verplicht te zijn in deze helling straten. Bekeuring inmiddels betaald met credit kaart via internet. Zonder credit kaart kan je hier niet uit de voeten. Op advies van hotelreceptioniste, staat de auto nu in een parkeergarage dicht bij het hotel en wij zijn met bagage op onze kamer.
Vanavond lopend naar een restaurant geweest en nu slapen. Morgen vervolg.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade